پوشش انتظامی اجتماع خانوادگی سلام فرمانده پلیس تهران بزرگ ورزشگاه آزادی

سردار "حسین رحیمی" فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی تهران در حقیقت تجدید میثاق دوباره مردم گرانقدرمان با آرمان های امام راحل، شهدای گرانقدر و همچنین منویات مقام معظم رهبری است، بیان داشت: اجتماع بزرگ سلام فرمانده در امنیت، آرامش و انضباط و در اوج شکوه و همدلی برگزار شد.
4/5 - (2 امتیاز)

سردار “حسین رحیمی” فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی تهران در حقیقت تجدید میثاق دوباره مردم گرانقدرمان با آرمان های امام راحل، شهدای گرانقدر و همچنین منویات مقام معظم رهبری است، بیان داشت: اجتماع بزرگ سلام فرمانده در امنیت، آرامش و انضباط و در اوج شکوه و همدلی برگزار شد.

وی افزود: تمهیدات لازم ترافیکی و انتظامی برای برپایی هرچه باشکوه تر این مراسم اندیشیده شده بود و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از ساعت ها قبل از برگزاری مراسم با انگیزه و اعتقاد در این عرصه حضور داشتند.

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: تا پایان مراسم و تخلیه ورزشگاه آزادی یگان های انتظامی و ترافیکی در ورزشگاه حضور خواهند داشت و وظایف محوله خود را در راستای خدمت گذاری هرچه بهتر به مردم انجام خواهند داد.

پوشش انتظامی اجتماع خانوادگی سلام فرمانده پلیس تهران بزرگ سردار حسین رحیمی

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم گسترده مشتاقان حضرت مهدی موعود (عج) در ورزشگاه آزادی با تلاش خستگی ناپذیر همکارانم بحمدالله این مراسم باشکوه در نهایت نظم و امنیت و آرامش برگزار شد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 359

یک پاسخ ارائه کنید