سارق لوازم خودرو که پس از سرقت از مالباخته اخاذی می کرد

سارق لوازم خودرو که پس از سرقت از مالباخته اخاذی می کرد درخواست وجه نقد داشت توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ با درایت و هوشمندی ماموران دستگیر شد.
Rate this post

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق لوازم خودرو که پس از سرقت از مالباخته اخاذی می کرد خبر داد.

سارق لوازم خودرو که پس از سرقت از مالباخته اخاذی می کرد توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ دستگیر شد
سارق لوازم خودرو که پس از سرقت از مالباخته اخاذی می کرد توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ دستگیر شد

سرهنگ “جلیل موقوفه ای ” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر،گفت:فردی به کلانتری مراجعه و اظهار داشت،چندی قبل لپ تاپ، دسته چک و تعدادی سند از خودروی وی سرقت شده بود متعاقب آن سارق به وی تماس گرفته است و در خواست مبلغی وجه نقد به ازای برگرداندن اموال کرده است.


وي در ادامه افزود :ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی فرد مذکور را درحالی که با مالباخته برای جابه جایی اموال با وی قرار گذاشته بود را در خیابان شناسایی کردند که متهم با درایت و هوشمندی پلیس دستگیر شد.


سرهنگ موقوفه ای تصریح کرد:از این متهم 35 ساله اسناد و مدارک دزدیده شده کشف و همچنین به همکاری با چند مالخر برای فروش اقلام سرقتی اعتراف کرد.


رئیس پلیس پیشگیری تهران در پایان با اشاره به اينکه متهم به جرم معترف و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت،تاکید کرد:پلیس با تمام توان در مقابل این افراد مجرم ایستاده و این افراد را در کمترین زمان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی می کند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 366

یک پاسخ ارائه کنید