سارقان خانه های شمال تهران توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند

سارقان خانه های شمال تهران توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند دستگیری 5 زن و مرد سارق حرفه ای سابقه دار ساعت طلا دلار آپارتمان های شمال پایتخت.
Rate this post

سارقان خانه های شمال تهران شامل 5 زن و مرد توسط پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران با عملیات پلیسی دستگیر شدند.

سارقان خانه های شمال تهران توسط پلیس آگاهی پایتخت شامل 5 زن و مرد دستگیر شدند
سارقان خانه های شمال تهران توسط پلیس آگاهی پایتخت شامل 5 زن و مرد دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 5 سارق زن و مرد که به خانه‌های شهروندان در تهران دستبرد می‌زدند،خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ کارآگاه “علی ولیپور گودرزی” رئیس پلیس آگاهی پایتخت،اظهار کرد:با وقوع سرقت‌های سریالی از خانه‌های شهروندان در شمال تهران،موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.وی افزود:تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد،4 مرد و یک زن جوان در ساعات پایانی شب به خانه‌های شهروندان مراجعه و با تخریب قفل درب ورودی اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و پس انجام اعمال مجرمانه با 2 خودرو دنا و پژو پارس متواری شد‌ه‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت:کارآگاهان در نخستین‌ گام با بهره‌ گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها به خانه‌های زیادی در تهران دستبرد زده‌اند.این مقام انتظامی عنوان کرد:کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه‌های این 5 مرد و زن را در نقاط مختلف تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را طی عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه 2 نفر از متهمان در عملیات دستگیری قصد داشتند تا با چاقو کارآگاهان را مجروح و فرار کنند اما با فنون رزمی زمینگیر شدند، افزود:متهمان پس از انتقال به اداره هفدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر 35 فقره سرقت از خانه‌‌های شهروندان در نقاط مختلف تهران اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد:در بررسی‌های اولیه از مخفیگاه‌های متهمان اموال مسروقه از جمله لوازم خانه،ساعت،طلا و دلار به ارزش 10 میلیارد ریال کشف شد و تحقیقات بیشتر نشان می‌داد،متهمان سابقه سرقت دارند و به تازگی از زندان آزاد شده‌اند.

گودرزی با اشاره به اینکه خودرو‌های سارقان نیز کشف شده است،خاطرنشان کرد:با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 366

یک پاسخ ارائه کنید