دستگیری سارق منزل شهرستان ری توسط کلانتری دولت آباد

دستگیری سارق منزل شهرستان ری توسط کلانتری دولت آباد در محدود فرماندهی انتظامی شهرری سرهنگ دوستعلی جلیلیان و غافلگیری سارقین و اعتراف به سرقت.
Rate this post

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق منزل شهرستان ری توسط کلانتری دولت آباد و کشف 7 پرونده سرقت خبر داد.

دستگیری سارق منزل شهرستان ری توسط کلانتری دولت آباد سرهنگ دوستعلی جلیلیان
دستگیری سارق منزل شهرستان ری توسط کلانتری دولت آباد سرهنگ دوستعلی جلیلیان

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري صفر دو یک به نقل از پایگاه خبری پليس،سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” بیان داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد،رسیدگی موضوع در دستور کار کلانتری این محل قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود:تیم عملیات کلانتری 167 دولت آباد در نتیجه تحقیقات و بررسی های انجام شده و تجزیه وتحلیل اخبار و اطلاعات دریافتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه هر 2 سارق شدند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه هماهنگی های قضائی در این خصوص انجام پذیرفت ابراز داشت:تیم عملیات کلانتری به محل اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه سارقان را دستگیر و به کلانتری منتقل نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان اظهار داشت:متهمان در بازجویی ها و تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی مأموران کلانتری دولت آباد به ارتکاب 7 فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پرونده نامبردگان پس از تکمیل تحقیقات نهایی تحویل مراجع قضائی و با قرار مناسبت روانه زندان شدند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 366

یک پاسخ ارائه کنید