رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 زورگیر و کشف 50 فقره سرقت خبر داد

دستگیری 2 زورگیر سارق موتورسوار با سلاح سرد با 50 فقره سرقت توسط تیم عملیات کلانتری پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ
5/5 - (1 امتیاز)

دستگیری 2 زورگیر سارق موتورسوار با سلاح سرد با 50 فقره سرقت توسط تیم عملیات کلانتری پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ

دستگیری سارق زورگیر توسط تیم عملیات کلانتری پلیس پیشگیری تهران بزرگ

سرهنگ “جلیل موقوفه ای” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، اظهار داشت: روز گذشته تیمی از ماموران عملیات کلانتری حین گشت زنی در محدوده خیابان “انقلاب” به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت که صورت های خود را پوشانده بودند مشکوک شدند.


وی با بیان اینکه متهمان پلاک انتظامی موتورسیکلت را نیز مخدوش و در حال پرسه زنی بودند ادامه داد:مراقبت های ویژه آغاز تا اینکه موتورسوران به عابر پیاده ای نزدیک و به سرعت تلفن همراه وی را سرقت و از محل متواری شدند.


رئیس پلیس پیشگیری تهران به اجرای طرح مهار سارقان اشاره کرد و گفت: با کنترل محورهای ورودی و خروجی در این محله در نهایت متهمان پس از مدتی تعقیب و گریز زمین گیر و دستگیر شدند.


این مقام انتظامی گفت: در بررسی های بیشتر از متهمان 2 قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن که لحظاتی قبل آن را سرقت کرده بودند کشف و متهمان 30 و 35 ساله در تحقیقات اولیه به 50 فقره زورگیری و سرقت تلفن همراه از عابران پیاده اعتراف کردند.


سرهنگ موقوفه ای افزود:تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده است و متهمان با دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار ماموران کلانتری انقلاب قرار دارند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 360

یک پاسخ ارائه کنید