دستگیری سارق زورگیر ولنجک با سلاح سرد کلانتری ولنجک

دستگیری سارق زورگیر ولنجک با سلاح سرد کلانتری ولنجک پلیس پیشگیری تهران بزرگ به جرم زورگیری و سرقت با تهدید سلاح سرد در محله ولنجک سرکلانتری یکم.
Rate this post

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق زورگیر ولنجک با سلاح سرد کلانتری ولنجک خبر داد.

دستگیری سارق زورگیر ولنجک با سلاح سرد تهدید سرقت و زورگیری کلانتری ولنجک سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ
دستگیری سارق زورگیر ولنجک با سلاح سرد تهدید سرقت و زورگیری کلانتری ولنجک سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ

سرهنگ “محمدباقر قدم زاده” بیان داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت به روش زورگیری و تهدید با سلاح سرد در محله ولنجک رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.


وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات و ساعات حضور متهم را شناسایی کردند افزود:مشخصات متهم به کلیه واحد های گشتی اعلام و گشت زنی های هدفمند افزایش تا اینکه روز گذشته عوامل تیم عملیات بصورت نامحسوس در محله ولنجک حین گشتزنی به فردی با همان مشخصات را مشاهده و وارد عمل میشوند که متهم با روئیت ماموران به صورت پیاده متواری میشود.


این مقام انتظامی به دستگیری و زمین گیر شدن متهم در یک تعقیب و گریز چند دقیقه ای اشاره کرد و ادامه داد:متهم 34 ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت و زورگیری از شهروندان با تهدید سلاح سرد و 5 فقره سرقت مشابه معترف که مال باختگان شناسایی شدند.


سرهنگ قدم زاده با اشاره سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 359

یک پاسخ ارائه کنید