دستگیری زورگیران محله ابوذر با عملیات پلیس پیشگیری تهران

دستگیری زورگیران محله ابوذر با عملیات پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ فاتب در مخفیگاه سارقین زورگیر با سلاح سرد گوشی موبایل کشف شد.
Rate this post

دستگیری زورگیران محله ابوذر با عملیات پلیس پیشگیری پایتخت رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 4 سارق که با همکاری یکدیگر از شهروندان زورگیری میکردند خبر داد.

دستگیری زورگیران محله ابوذر با عملیات پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سرهنگ جلیل موقوفه ئی
دستگیری زورگیران محله ابوذر با عملیات پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سرهنگ جلیل موقوفه ئی

سرهنگ “جلیل موقوفه ای،اظهار داشت:در پی مراجعه چندین مال باخته به کلانتری 161 ابوذر مبنی بر اخاذی و زورگیری تیم 4 نفره در محله ابوذر رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری این محل قرار گرفت و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.


وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند عنوان کرد:در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد باند 4 نفره با شناسایی سوژه مورد نظر و با همراه داشتن سلاح سرد اقدام به اخاذی از شهروندان به خصوص خانم ها می کنند که با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهمان مراجعه و در یک عملیات منسجم پلیسی هر 4 متهم در محل دستگیر شدند.


رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد:در بررسی اولیه از مخفیگاه متهمان انواع تجهیزات زورگیری و 4 دستگاه گوشی موبایل که همان روز سرقت کرده بودند کشف شد و متهمان 32 الی 36 ساله در تحقیقات پلیسی به جرم خود و سرقت و زورگیری معترف که تا کنون 3 مال باخته شناسایی شده اند.


سرهنگ موقوفه ای در پايان خاطر نشان کرد:تحقیقات پلیسی برای شناسایی مال باختگان و جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 366

یک پاسخ ارائه کنید