دستگیری جیب برهای مراسم ختم توسط پلیس پیشگیری پایتخت

دستگیری جیب بر مراسم ختم توسط پلیس پیشگیری پایتخت کلانتری شهرک قدس جیب برهای خانم مساجد شهرک غرب تهران در عملیات پلیسی دستگیر شدند.
5/5 - (1 امتیاز)

دستگیری جیب برهای مراسم ختم توسط پلیس پیشگیری پایتخت کلانتری شهرک قدس طی رصد و عملیات و اقدامات پلیسی.

دستگیری جیب برهای مراسم ختم توسط پلیس پیشگیری پایتخت کلانتری شهرک قدس سرهنگ جلیل موقوفه ای
دستگیری جیب برهای مراسم ختم توسط پلیس پیشگیری پایتخت کلانتری شهرک قدس سرهنگ جلیل موقوفه ای

رئیس پلیس پیشگیری از کشف راز سرقت و جیب بری در مراسمات ختم در مساجد شهرک قدس خبر داد و گفت:سارقان سه زن بودند که به 6 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

سرهنگ “جلیل موقوفه ای” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت:به دنبال افزایش سرقت اشیاء قیمتی و اموال شهروندان در مساجد و مراسمات ختم در شهرک قدس تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفته و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات انتظامی مشخصات متهمان که 3 زن بودند را شناسایی کردند افزود:در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد 3 زن با حضور در مراسمات و ایجاد ازدحام صوری با یکدیگر،از جیب شهروندان اموال با ارزش آنها از جمله تلفن همراه و طلا سرقت می کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی محل های تردد متهمان،گفت:ماموران کلانتری شهرک قدس در اقدامی پیش بینی شده متهمان را در یکی از این مراسم ها حین جیب بری و سرقت با همان روش قبلی دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد:از متهمان 32 الی 41 ساله در بررسی اولیه چهار دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف و در تحقیقات اولیه به 6 فقره سرقت مشابه به روش جیب بری با همدستی یکدیگر اعتراف که تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی شدند.

موقوفه ای با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مالباختگان ادامه دارد،خاطر نشان کرد:متهمان پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 370

یک پاسخ ارائه کنید