تقویت پلیس های اقتصادی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا بر تقویت پلیس های اقتصادی استان ها تاکید و دستور کار پلیس امنیت اقتصادی فراجا عنوان کرد.
4/5 - (4 امتیاز)

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا بر تقویت پلیس های اقتصادی استان ها تاکید و این مهم را دستور کار پلیس امنیت اقتصادی فراجا عنوان کرد.

تقویت پلیس های اقتصادی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی فراجا سردار حسین رحیمی
تقویت پلیس های اقتصادی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی فراجا سردار حسین رحیمی

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه تقویت پلیس های اقتصادی استان ها در دستور کار است،گفت:تقویت و تجهیز پلیس های اقتصادی سراسر کشور به عنوان سر انگشتان و بازوان اجرای پلیس اقتصادی کشور را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار “حسین رحیمی” در جمع معاونان و روسای پلیس امنیت اقتصادی با تاکید براینکه باید در برخورد با جرایم و مفاسد اقتصادی مقتدرانه و با برنامه ریزی دقیق و هدفمند ورود کرد،اظهار داشت:امروز دشمن بیشترین توان و ظرفیت خود رادر حوزه اقتصادی به میدان آورده است و در بخش اقتصادی هجمه ای همه جانبه و تمام عیار را علیه کشور ما به اجرا گذاشته است.وی با اشاره به اینکه امروز فراجا و به صورت ویژه پلیس امنیت اقتصادی در خط مقدم و در نوک پیکان مقابله با تهاجم و هجمه ناجوانمرانه اقتصادی دشمنان قرار دارد،عنوان داشت:باید با همه توان به میدان مقابله با جنگ اقتصادی دشمن بشتابیم و اجازه ندهیم که دشمنان به مطامع شوم و دد منشانه خود دست پیدا کنند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه باید راهبرها و چشم انداز های مشخص و مدونی در حوزه مقابله و برخورد با جرایم اقتصادی ترسیم شود و در قالب و چهارچوب برنامه ریزی صورت گرفته فعالیت نماییم،بیان داشت:در حوزه مقابله با مفاسد اقتصادی باید مقتدرانه ورود کرد و با مجرمان اقتصادی که در حقیقت ستون پنجم دشمنان هستند برخورد کرد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه تقویت پلیس های اقتصادی استان ها در دستور کار است،گفت:تقویت و تجهیز پلیس های اقتصادی سراسر کشور به عنوان سر انگشتان و بازوان اجرای پلیس اقتصادی کشور را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه همکاری، تعامل و هم افزایی با سازمان و بخش های مختلف در راستای برخورد همه جانبه با جرایم مختلف اقتصادی را مهم و اساسی می دانیم،عنوان داشت:برخورد جدی با جرایم اقتصادی نیازمند عزمی جدی و همه جانبه است و باید با عزمی ملی و اراده ای پولادین اجازه ندهیم که مفسدان و مجرمان اقتصادی با اقدامات مجرمانه خود زندگی و آرامش و آسایش مردم را به چالش بکشانند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 369

یک پاسخ ارائه کنید