آندو تیموریان مربی تیم ملی فوتبال امیدوار به کسب جام در آسیا

آندو تیموریان مربی تیم ملی فوتبال امیدوار به کسب جام در آسیا به همراه امیر قلعه نویی امید آندرانیک تیموریان جام ملت های آسیا به طلسم شکنی.
4/5 - (1 امتیاز)

آندو تیموریان مربی تیم ملی فوتبال امیدوار به کسب جام در آسیا به همراه کادر فنی جدید است آندرانیک تیموریان از طلسم شکنی در جام ملت های آسیا پس از دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کنیا در جمع خبرنگاران ابراز امیدواری کرد و اظهار کرد امیدوار است در آسیا تیم ملی فوتبال کشورمان طلسم شکنی کند.

آندو تیموریان هم اکنون علاوه بر مربی گری تیم ملی فوتبال ایران موسس آکادمی دو زبانه و حرفه ای آندرانیک تیموریان نیز می باشد.

آندو تیموریان مربی تیم ملی فوتبال امیدوار به کسب جام در جام ملیت های آسیا همراه امیر قلعه نوعی آندرانیک تیموریان
آندو تیموریان مربی تیم ملی فوتبال امیدوار به کسب جام در آسیا آندرانیک تیموریان طلسم شکنی در جام ملیت های آسیا
آندو تیموریان مربی تیم ملی فوتبال امیدوار به کسب جام در آسیا آندرانیک تیموریان طلسم شکنی در جام ملیت های آسیا

آندو تیموریان پس از برتری ۲ بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کنیا،اظهار داشت:ابتدا از همه هوادارانی که به ورزشگاه آزادی آمدند و بازیکنان تیم ملی را تنها نگذاشتند،تشکر می‌کنم. تیم ملی در نیمه اول بازی با کنیا به دلیل بازی با روسیه شرایط چندان مطلوبی نداشت اما خدا را شکر در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم و توانستیم برنده باشیم.

وی در مورد آینده تیم ملی تحت هدایت امیر قلعه‌نویی،گفت:با تدابیر کادر فنی و فدراسیون فوتبال امیدوارم آینده تیم ملی به سمت و سوی خوبی برود و بتوانیم طلسم چندین ساله را در جام ملت‌ها بشکنیم.

آندو تیموریان مربی تیم ملی فوتبال امیدوار به طلسم شکنی در جام ملیت های آسیا همراه امیر قلعه نویی
آندو تیموریان مربی تیم ملی فوتبال امیدوار به طلسم شکنی در جام ملیت های آسیا همراه امیر قلعه نویی

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه خیلی‌ ها اعتقاد دارند ورود او به کادر فنی سبب اتفاقات مثبتی برای این تیم خواهد شد،توضیح داد:من هم مثل سایر بازیکنان تیم ملی که چندین سال برای این ممکلت بازی کرده‌اند افتخار می‌کنم دوره مربیگری ام را در تیم ملی استارت زدم و خیلی به این موضوع افتخار می‌کنم.امیدوارم بتوانم از لحاظ اخلاقی و ورزشی به تیم ملی کمک‌ کنم.هر کمکی بتوانم به بچه‌های ایران زمین کنم در خدمت هستم.

تیموریان درمورد رابطه خوبش با بازیکنان تیم ملی،پاسخ داد:فضای تیم ملی خیلی مسالمت‌آمیز و دوستانه است.در شرایط تمرینی خیلی با هم دوست هستیم اما در روز بازی همه بازیکنان برای گرفتن نتیجه بهتر باید تمرکز کافی و وافی داشته باشند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 370

یک پاسخ ارائه کنید