سرقت دوچرخه با پابند الکترونیکی زندان

سرقت دوچرخه با پابند الکترونیکی زندان و دستگیری توسط پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سرکلانتری پنجم.
5/5 - (1 امتیاز)

سرقت دوچرخه با پابند الکترونیکی زندان و دستگیری توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ.سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق دوچرخه خبر داد و گفت:متهم اصلی پرونده با پابند الکترونیکی زندان سناریوی سرقت را هدایت می کرد.

سرقت دوچرخه با پابند الکترونیکی زندان و دستگیری توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ کلانتری آزادی
سرقت دوچرخه با پابند الکترونیکی زندان و دستگیری توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ کلانتری آزادی

سرهنگ ” پیمان لطیفی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت:عملیات کلانتری آزادی در حال گشت زنی در محله “اکباتان” به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری که در صندوق عقب آن دو دستگاه دوچرخه بسته شده بود مشکوک می شوند و به خودرو مراجعه می کنند.

وی به توقف خودروی مشکوک پس از مدتی تعقیب و گریز اشاره کرد و افزود:بررسی های اولیه نشان از این داشت که دوچرخه های منصوبه به خودرو سرقتی بوده و متهمان به تازگی این دوچرخه ها را از محله اکباتان سرقت کرده اند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران گفت:با احراز هویت متهمان به دست آمد متهمان چهل و پنجاه ساله بوده که متهم اصلی پس از آزادی از زندان با پایبند الکترونیکی سناریوی سرقت را طراحی و با همکاری همدستش در زمان تحمل کیفر به سرقت دوچرخه ها پرداخته است.

سرهنگ لطیفی با بیان اینکه هر دو مال باخته دوچرخه های کشف شده به مالکان اصلی آن تحویل شدخاطر نشان کرد:تحقیقات بیشتر برای جهت کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 366

یک پاسخ ارائه کنید