سارقان میلیاردی خانه های شمال تهران در چنگ پلیس آگاهی

سارقان میلیاردی خانه های شمال تهران در چنگ پلیس آگاهی فاتب دستگیری سارقان سابقه دار با عملیات ماموران پلیس آگاهی فاتب سرهنگ علی ولیپور گودرزی.
Rate this post

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ سرهنگ علی ولیپور گودرزی از دستگیری سارقان میلیاردی خانه‌ های شمال تهران،خبر داد.

سارقان میلیاردی خانه های شمال تهران در چنگ پلیس آگاهی تهران بزرگ سرهنگ علی ولیپور گودرزی
سارقان میلیاردی خانه های شمال تهران در چنگ پلیس آگاهی تهران بزرگ سرهنگ علی ولیپور گودرزی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ کارآگاه ” علی ولیپور گودرزی “رئیس پلیس آگاهی پایتخت،اظهار کرد:دی ماه جاری،زن جوانی به پایگاه یکم پلیس آگاهی مراجعه و عنوان کرد هنگامی که از محل کار به خانه بازگشته متوجه شکستگی درب و سرقت اموال با ارزش و قیمتی خانه‌اش شده از سوی افرادی ناشناس شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد:کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی پس از تشکیل پرونده و اظهارات مال باخته در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهی خانه شاکی شدند و با آغاز تحقیقات میدانی پی بردند،2 سارق جوان به خانه مورد نظر دستبرد زده و متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت:کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی در مرحله اول با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان سابقه‌ دار را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها از خانه‌های دیگری در شمال تهران نیز اقدام به سرقت کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد:همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی مخفیگاه متهمان را با روش‌های علمی و تحقیقات گسترده شبانه‌ روزی در جنوب تهران ردیابی کنند و بلافاصله وارد عمل شوند.

وی افزود:کارآگاهان خیلی زود متهمان را با دستور مقام قضایی دستگیر کردند و موفق به کشف اموال مسروقه از مخفیگاه آنها شدند که در ادامه نیز سارقان به جرم 3 فقره سرقت از خانه‌ شهروندان در شمال تهران به ارزش 30 میلیارد ریال اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه مالخری که اموال مسروقه را از متهمان خریداری کرده بود بازداشت شده است،خاطرنشان کرد:با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 359

یک پاسخ ارائه کنید