دستگیری سارق محتویات خودرو توسط کلانتری شهرک ولیعصر

سرهنگ " جلیل موقوفه ئی" رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهارداشت:در پی افزایش سرقت لوازم و محتویات خودرو در محله شهرک ولیعصر(عج) به روش های مشابه رسیدگی و دستگیری سارقان در دستور کار عملیات کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر(عج) قرار گرفت.
Rate this post

سرهنگ ” جلیل موقوفه ئی” رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهارداشت:در پی افزایش سرقت لوازم و محتویات خودرو در محله شهرک ولیعصر(عج) به روش های مشابه رسیدگی و دستگیری سارقان در دستور کار عملیات کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر(عج) قرار گرفت.

دستگیری سارق محتویات خودرو کلانتری شهرک ولیعصر

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند افزود: با اخذ مجوز قضایی به مخفیگاه متهمان مراجعه و در یک عملیات منسجم پلیسی هر 2 سارق را دستگیر و تعدادی لوازم سرقتی اعم از ضبط و باند و زنجیر چرخ و جعبه آچار از مخفیگاه متهمان کشف شد.


این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان 35 الی 40 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت محتویات خودرو با همدستی یکدیگر و 10 فقره سرقت مشابه در محله شهرک ولیعصر(عج) اعتراف که مال باختگان شناسایی شدند.


رئيس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 366

یک پاسخ ارائه کنید