دستگیری سارق زورگیر محدوده کهریزک توسط پلیس شهر ری

دستگیری سارق زورگیر بعنف محدوده کهریزک توسط پلیس شهر ری فرماندهی انتظامی شهرستان ری سرهنگ دوستعلی جلیلیان شناسایی باند سارقان کلانتری کهریزک.
Rate this post

سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ سارق زورگیر محدوده کهریزک و کشف ۳۰ پرونده سرقت،خبر داد.

دستگیری سارق زورگیر محدوده کهریزک توسط پلیس شهر ری فرماندهی انتظامی شهرستان ری
دستگیری سارق زورگیر محدوده کهریزک توسط پلیس شهر ری فرماندهی انتظامی شهرستان ری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک با نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” در تشریح این خبر بیان داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری در محدوده کهریزک به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری آن محل قرار گرفت.

وی افزود:تیم عملیات کلانتری ۱۷۰ با انجام اقدامات اطلاعاتی و طی یک فرایند پیچیده پلیسی سرکرده باند سارقان را در یکی از محلات قدیمی شهر شناسایی و پس از تعقیب مراقبت‌ های لازم ضمن شناسایی مخفیگاه و اعضای اصلی باند با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سرکرده باند به همراه پنج نفر از همدستانش را دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت:در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی تلفن همراه هوشمند و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد که به همراه متهمان به کلانتری دلالت داده شد.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت:در تحقیقات انجام شده متهمان به ۳۰ فقره سرقت زورگیری در مناطق مختلف تهران و شهرری معترف که تاکنون ده مالباخته آن ها را مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اعلام به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز این فرماندهی است و پلیس با هر شخص یا اشخاصی که امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته و باعث ناامنی شود با قدرت برابر قانون برخورد خواهد گرفت گفت؛پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی گردید.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 359

یک پاسخ ارائه کنید